Tak na początek

Witam Cię,
Jestem kobietą która w przyszłym roku wyjdzie za mąż. Mam półtoraroczną córeczkę.
Ten blog stworzyłam po to,aby pokazać jak tak naprawdę wygląda życie kobiety na wsi.
Kiedy dowiedziałam sie od mojego lubego,że chce być rolnikiem przeżyłam szok.Rolnictwo źle mi się kojarzyło.Niby od dziecka mieszkam na wsi, ale w moim domu nigdy nie była prowadzona gospodarka,nie miałam więc pojęcia jak to tak naprawdę wygląda. Natomiast wszyscy wokół mowili,że będę ciężko robić na roli bo rolnictwo takie jest.
Zagubiona zapytałam mojego mężczyznę jak to faktycznie jest. Wyjaśnił mi wszystko i powiedział,że jeśli chce zostać ,,panią rolnikową” to proszę bardzo a jeśli nie to zrozumie i odejdzie.
Dał mi potrzebny czas do zastanowienia,a więc co wybrałam ? Po przeczytaniu pierwszego zdania mojego wpisu juz napewno wiesz
Dlaczego akurat taką decyzję podjęłam przeczytasz w kolejnym poście Mam nadzieję,że wpadniesz tu jeszcze raz ☺

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

O przyjaźni słów kilka

O Polskiej rzeczywistości

Coś się kończy po to aby coś się mogło zacząć